What is TrueHome?
TrueHome is the name for ASK4’s unique connectivity solution for build-to-rent, combining fast, reliable connectivity with pervasive, site-wide coverage and a managed service.

The build-to-rent sector has unique requirements ranging from being able to provide a welcoming, home-like experience for residents from the moment they move in, to providing high quality amenities and facilities to enhance the living environment.

TrueHome connectivity delivers the best Internet solution for build-to-rent residents while contributing to a building’s community by allowing seamless site-wide connectivity to a personal and private network. TrueHome enables freedom and flexibility whether using fitness trackers in the on-site gym, taking meetings in a shared workspace or streaming content in their apartment, making a whole building feel like a home.

shutterstock 1734170210
Inteligentny sposób na łączenie mieszkańców

Inteligentne rozwiązania ASK4 zostały zaprojektowane specjalnie dla budynków wielorodzinnych, umożliwiając mieszkańcom i zespołom produktywne życie i pracę.  

Faster setup
Residents can get online from the moment they move in with quick and easy signup.
Kompleksowe zarządzanie
Odciąż swoje zespoły dzięki w pełni zarządzanej usłudze ASK4, od instalacji i dostawy po wsparcie i konserwację.
Zawsze włączony, w pełni obsługiwany
Fast, reliable Internet with round-the-clock support maintains the integrity of your brand, and ours.
Simplified billing
Include connectivity in your rental value or ASK4 can bill the resident directly, depending on what works for you.
Enhanced experience
Seamless connectivity fostering happiness, wellbeing and productivity.
Mapy drogowe technologii
Proaktywne podejście ASK4 oznacza, że zawsze będziesz o krok przed konkurencją, jeśli chodzi o zasilanie swoich operacji.
Technical expertise
Specialist guidance throughout planning, design, construction, or retrofit phases.
Future-proofing
An infrastructure ready for whatever smart tech you, or your residents choose to deploy.
shutterstock 2300432555
A managed service
ASK4 maintains and optimizes your residents' connectivity, ensuring reliability, security, and performance while freeing up your teams to do what they do best.

ASK4’s managed service is designed specifically for multi-tenant buildings, and perfectly meets the needs of residents, operators and investors. Supporting unlimited devices and guest access, as well as multi-channel, multilingual 24/7/365 customer support for maximum convenience and assistance precisely when needed.

Building operators benefit from dedicated staff networks, on-going client support, as well as ASK4’s proactive approach to setting out technology roadmaps to ensure their buildings are future-proofed. We partner with our clients to understand their ambitions and objectives, who their residents are, and the type of experience they want to deliver.

More than just a router
Site-wide, reliable and secure connectivity, allowing residents to connect wether in their apartments or in amenity spaces.

Residents have access to super-fast, reliable and pervasive WiFi coverage from the moment they move in, alongside 4Network, ASK4’s award winning solution that enables wired and wireless devices to connect and interact in a secure way via a private network. They can connect in seconds after signing up and choosing the package and speeds that best suits their needs.

Partners and affiliations

ASK4 is proudly partnered with a number of industry organizations, helping to keep us ahead of the curve of the trends and issues that impact our clients.

Greystar White
ASK4 i Greystar współpracują ze sobą od wielu lat, więc w styczniu 2021 r., kiedy Greystar szukał nowego dostawcy rozwiązań IT, nie musiał szukać daleko. ASK4, mając już głębokie zrozumienie biznesu, ludzi i sposobu ich działania, było gotowe do pomocy.
Ze względu na skalę i charakter organizacji, Greystar ma pracowników i urządzenia rozmieszczone na dużym obszarze geograficznym. Niezwykle ważne dla Greystar jest zapewnienie spójnego doświadczenia użytkownika i spełnienie własnych wewnętrznych zasad bezpieczeństwa IT. Urządzenia muszą być centralnie zarządzane, aktualizowane bezprzewodowo i proaktywnie monitorowane.
Nabrzeże Greenford 1
"ASK4 działa jako nasz zewnętrzny dział technologiczny, ale doskonałe relacje, które zbudowaliśmy, oznaczają, że czują się częścią naszego zespołu. Rozumieją nasze cele, sposób pracy i mają świetny kontakt z naszymi pracownikami".
DAN DOWLING
Dan Dowling
Dyrektor ds. infrastruktury IT, Greystar International